sunnuntai 21. elokuuta 2016

SYKSYN TUNNELMIA




Syksy tuntuu jo ilmassa ja se on niin ihanaa! Mun lempivuodenaika, tykkään kun ilma viilenee ja aamulenkillä ollessa oikeesti raikastuu siitä viileydestä. Rakastan myös pimeneviä iltoja, kynttilöitä ja murrettuja sävyjä. Liian kylmästä en tykkää, enkä liian lämpimästä, joten syksyn ilmat on mun mieleen. Syksyyn liitty myös uuden alun tunne, kun ennen on alkanu koulut ja nähnyt pitkästä aikaa taas kavereita. Saan syksystä energiaa lukea lisää, ja siitä että ensi syksynä voisinkin aloittaa opiskelut lääketieteellisessä.
Oon nyt kerranut BI01, siinä ei mennyt kauaa, ja samalla oon laskenut laskuja. Tunnit ovat pysyneet päivittäin tosi vähäisinä, ehkä yhteensä n.2h, välillä vähemmän. Oon lukenut puolen tunnin sykleissä ja sitten pitänyt taukoa, keskittyminen ei oo nimittäin parhaimmillaan. Huomenna otankin uusia keinoja käyttöön, nimittäin erään sovelluksen, jonka bongasin yhdestä vlogista. Siinä määrittelen ajan jonka haluan lukea, ja sovellus pitää huolen etten värkkää samalla kännykällä. Nimittäin liian usein huomaan selaavani Instagramia tai Facebookia, sen lukemisen sijasta. Sovellus on nimeltään Forest ja toimii ainakin Androidilla, suosittelen! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti