torstai 25. toukokuuta 2017

KOKEEN JÄLKEISET FIILIKSET






Heippa ja pahoittelut pienestä postaustauosta! Ennen koetta keskityin vain lukemiseen ja nyt kokeen jälkeen olen keskittynyt rentoutumiseen, perheeseen ja ystäviin, joten en ole juurikaan avannut konetta, saatika jaksanut avata blogia. Kiirettä on pitänyt kun olen siivonnut ja tavannut ystäviä, mutta nyt jaksoin vihdoin ja viimein kaivaa läppärin esiin. Vaikka loma on alkanut ja useimmat teistä varmasti haluaa olla ilman pääsykoejuttuja, tahdoin vielä tulla kertaamaan kokeen jälkeiset fiilikset. 

Mulla ei tullut kokeessa juurikaan kiire, vaikka viimeisillä minuuteilla meinasikin hieman hikoiluttaa ja hermostuttaa. Koe tuntui ja olikin melko helppo, vaikkakin esim. risteytystehtävä meni itsellä varmaankin päin honkia. Lähdin kokeesta pari minuuttia aikasemmin, jotta vältin ryysiksen, ja en kokenut että saisin viimeisillä minuuteilla mitään fiksua aikaiseksi. Huomasin hymyileväni tärinän keskellä kun E tuli halaamaan koitoksen jälkeen. Fiilis oli siis hyvä ja olin tyytyväinen suoritukseeni. 

Jälkeen päin olen ajatellut koetta ja vastauksiani, mutta lupasin itselleni etten meni katsomaan vastausanalyysiä, sillä se kuitenkin vain masentaisi. Haluan pitää tämän hyvän fiiliksen tuloksiin asti ja kohdata todellisuuden silloin. Kaiken kaikkiaan koe siis tuntui helpolta ja tuntui menevän hyvin, mutta oikeasti mulla ei ole mitään tietoa omasta koemenestyksestä.

Mutta nyt jatkan lomailua, ja en usko että palaan pääsykoeaiheeseen ennen tuloksia! Eli otan mielelläni vastaan muita postausehdotuksia. Ihanaa kesää kaikille  


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti