lauantai 19. elokuuta 2017

KESÄNI KUVINA

Hei! Nyt kun eletään jo elokuuta, ilmat viilenevät sekä koulut alkavat, on ihana palata menneeseen kesään. Etsin siis puhelimestani kasan kuvia, joten nyt pääsee fiilistelemään mitä kaikkea lomalla tulikaan tehtyä!



Mansikat tekee kesän! Vitsit että rakastan mansikoita, niitä on tullut syötyä niin leffaeväänä kuin piknikeilläkin, ehkä jopa hieman liikaa..



Alkukesästä hankin uuden aktiivisuusrannekkeen, eli Polarin M400, paras ostos tähän mennessä! Niin kätevä seurata lenkkejä, ja laittaa treenejä ylös. Ylempi kuva on Oulun kasvitieteellisestä, josta mukaan lähti matkakuume...


Tähän kesään on kuulunut myös crossit. Tosin muuton vuoksi ei olla paljoa päästy ajamaan, mutta kerkesinpä tuunata mun Hondaa!



Olen kerennyt myös käydä paljon kahviloissa Rovaniemellä, ja kyllä niitä helteitäkin riitti. Mie en yleensä tykkää liian kuumasta, mutta olihan se ihana hellehatussa ja mekossa nauttia lämmöstä!


Tämä kuva on otettu synttäreiltä, kun E käytti mua kakulla mun lempikahvilassa, Rovaniemen Choco Delissä! Ilmeestä varmaan jo hoksaa että olin melko tyytyväinen... :D



Kakkujen ja mansikoiden lisäksi yks lempiherkuista ja löydöistä on tää Lohilon jäätelö!! Niin hyvää ja ok ravintoarvoiltaan. Tällä saa herkutella ilman että omatunto kolkuttaa...

Toivottavasti myös teillä on ollut ihana kesä! Etelämpänä ei lämpimät ilmat varmaan vielä ole ohi, mutta täällä alkaa tosiaan olemaan syksyisempi ilma. Tosin nyt ulkona on melko lämmin, täytyy nauttia siitä vielä kun voi.

Palaillaan taas pian!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti