keskiviikko 21. helmikuuta 2018

VIIKKOKATSAUS #7


Heippa!

Vitsit viime viikko oli mulle vaikea. Mulle iski väsymys ja turhautuminen (pienet PMS kiukuttelut :D), joten otin kevennetyn viikon. Mie oikeasti käytin kimmoisan ja kimmottoman törmäyksen erojen miettimiseen 10 minuuttia, joten ajatukset oli hyvin sumeat. Tuntu pahalta pitää kevennetty viikko, mutta punnitsin pakolla lukemisen hyötyjä, ja noh, tässä tapauksessa siitä ei ollut mitään hyötyä.

Tunteja kertyi yhteensä 11h, ja harjoituskokeen kanssa 16h.

Harjoitukokeen tein siis maanantaina, ja se meni mun mielestä hyvin! Kyseessä oli siis Mafyn toinen harjoituskoe. Siinä oli jonkin verran asioita joita en ole vielä käynyt, joten olin todella tyytyväinen mun pistesaaliseen. Kokonaispistemäärä taisi olla 201, pisteitä sain 107. Mafyn mukaan sisäänpääsyraja oli 128 muille kuin Helsingin yleiselle. Ei paha ollenkaan toiseksi harjoituskokeeksi!

Nyt mun pitäs alkaa opiskelemaan, pieni kurkkukipu tosin meinaa häiritä. Toivottavasti ei flunssa iske.:)

2 kommenttia:

  1. Tällästä tää on, välillä on hyvä viikko välillä ei niin hyvä. Jokainen opiskeluhetki vie kuitenkin lähemmäs tavoitetta :) Itsellä ottanut luvut hieman takapakkia, kun elämä meinaa heittää kapuloita rattaaseen. Vesivahinko kotona tietää remonttia, stressiä ja parinkin kuukauden evakkoa...ei ihan sitä mitä olisin toivonut nyt tapahtuvan pääsykokeen alla.. Hienosti mennyt harjoituskoe! Nyt vaan pidät pään kylmänä ja katseen kohti tavoitetta niin kyllä onnistut! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Totta! Tää lukuprojekti on niin pitkä aika, et pakollakin tähän mahtuu hyviä että huonoja kausia, pitää vaan aina osata jatkaa eteenpäin niitten huonojen kausien jälkeen :)

      Poista