tiistai 9. heinäkuuta 2019

KOOTUT KOKEMUKSET JA POSTAUKSET MAFY-VALMENNUKSESTA

Hei!

Ajattelin koota teille tulevaisuuden lääkisläisille minun kokemukset ja suositukset Mafy-valmennuksesta yhteen postaukseen. Olen siis tehnyt heidän kanssaan kahtena hakukertana yhteistyötä, sitä ennen olen ostanut heidän itseopiskelumateriaalinsa. Yhteistyöstä huolimatta, olen aina kertonut rehellisen ja aidon mielipiteeni heidän valmennuksistaan, ja koska kokemukseni ovat positiivisia, niin voin suositella heitä täydellä sydämellä. 
Ja vielä vinkki, jos etsit paljon kokemuksia eri valmennuksista, niin tsekkaa Tiian postaus tästä!


MIKSI MAFY-VALMENNUS?

Mulle on ollut viime vuosina selvää, että otan itselleni jonkin Mafy-valmennuksen kurssin. Taustalla oli paljon tiedon hakemista eri valmennuskursseista, ja etsin tietenkin sitä parhainta. Sillon kuin itse aloitin tämän projektin, ei aiheesta juuri löytynyt tietoa. Mutta jo silloin luin paljon kehuja Mafynetti 2:sesta, ja pitihän se sitten hankkia toiselle hakukerralle. Se taisikin olla melko uusi juttu siihen aikaan!

Nykyään Mafy-valmennukselta löytyy laaja skaala kursseja. Nyt esimerkiksi lanseerattiin uusi nettiopetuskurssi, joka kuulostaa kyllä erittäin mielenkiintoiselta! Itselläni viimeisessä haussa ollut etäkurssikin on myös toimiva. Heidän opiskeluvalmentajansa ovat minun mielestäni ehkä paras idea ikinä, sillä tämä hakeminen saattaa olla erittäin yksinäistä puuhaa. Koska olen jo monessa aiemmassa postauksessa (linkkejä näihin alhaalla) kertonut kokemuksistani ja syistä miksi valitsin Mafy-valmennuksen, niin tuon esille vielä parhaiten mieleeni jääneet asiat heidän valmennuksestaan:


ASIAKASPALVELU
  • Olen saanut heiltä mitä parhainta palvelua! Opiskeluvalmentajani oli superhyvä, ja jos hän ei tiennyt vastausta kysymykseeni, otti hän siitä selvää. Lisäksi palvelun tason todisti toiminta harjoituskokeiden kanssa. Viimeisten harjoituskokeiden pisteet he lähettivät sähköpostilla, sillä oli pieni vaara, etteivät harjoituskokeet kerkeä takaisin ajoissa meille Postin hitauden vuoksi. Ja itselläni kävi niin, että ajoissa olemisesta huolimatta viimeinen harjoituskoe saapui heille lähes kaksi viikkoa myöhässä. Tästä huolimatta he skannasivat minulle kokeen tarkistettuna. Mitä mahtavinta palvelua siis!

MATERIAALIEN PÄIVITTYMINEN
  • Koska materiaali on heillä sähköisessä muodossa, on mahdolliset virheet ja esimerkiksi uuden OPSin muutokset helppo päivitellä järjestelmään. Voit siis hankkia Mafy-valmennuksen kurssin heti kuin haluat, eikä sinun täydy odotella kirjoista uusia painoksia, jos koealue nyt muuttuukin. Lisäksi tehtäviä tuli lisää koko vuoden, joten ne eivät loppuneet edes kesken, vaikka aluksi sitä vähän kuumottelin. Lisäksi iso plussa siitä, ettei tarvitse kannella painavia kirjoja missään mukana, oma puhelin/tabletti/läppäri riittää.

OPISKELUVALMENNUS
  • Joojoo, mie tiiän et mie jauhan tästä koko ajan, mutta kun se on vaan niin hyvä! Mulla kävi nyt tällä hakukerralla sillä tavalla, että olin aika loppu ennen pääsykoetta ja viimeiset harjoituskokeet menivät todella huonosti. Normaalisti olisin pistänyt tunnit itselleni tappiin, koska olin sitä mieltä etten osannutkaan yhtään mitään, ja nyt pitää tehdä kyllä kaikki mahdollinen ennen pääsykoetta. Että pitäisi nyt laittaa kaikki peliin kun vielä voin. Onnekseni, mun opiskeluvalmentaja käski mun pudottaa mun lukutunteja, vaikka se tuntuikin minusta todella väärältä. Minun harjoituskokeethan oli mennyt huonosti, eikö mun pitäisi lukea vielä lisää? Hölmö ajattelutapa, sillä eihän ne vuoden aikana opitut asiat mihinkään olleet kadonneet, stressi vain huononsi keskittymiskykyäni. Mutta luotin mun opiskeluvalmentajaan, ja itseasiassa lomailin ennen pääsykoetta. Ja se oli avain mun sisäänpääsyyn. Kokeeseen astelin levänneenä ja melko stressittömänä. En ole koskaan ollut niin keskittynyt mitä olin sen viiden tunnin aikana, flow-tilani oli uskomaton. En olisi pystynyt siihen, jos olisin paahtanut viimeiset viikot täysillä tunneilla. Ja en olisi uskaltanut itse tehdä päätöstä rauhoittua, mutta tukenani ollut opo onneksi tiesi minua paremmin.

Ja nyt siis pääsin opiskelemaan lääkikseen. Aikaa meni melko reippaastikin, mutta olisi voinut mennä vielä kauemminkin! Varsinkin kun lähdin ilman pohjatietoja ja opiskelutaitoja liikenteeseen.


Tässä aikaisempia postauksia aiheesta:

2019 Mafy-valmennuksen harjoituskokeista



Ja lisää postauksia löydät mafynetti, mafyvalmennus ja yhteistyö tägien alta. Löytyvät esimerkiksi tämän postauksen alta, sieltä vaan klikkaileen!

Kiitos Mafy-valmennuksen porukalle vielä kerran yhteistyöstä ja tuesta. Olipahan aikamoinen matka!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti