sunnuntai 12. maaliskuuta 2017

VIIKKOKATSAUS vko 10




Hei, toivottavasti teillä kaikilla on ollut yhtä hyvä viikko kuin mulla! Olen päässyt fysiikan ja bilsan osalta yli omien tavoitetehtävämäärien, kemiassakin etenin ihan hyvin. Olen siis laittanut fysiikan ja bilsan osalta tavoitteet, että saisin varmasti tehtyä tarpeeksi tehtäviä. Fysiikassa tavoite oli 50 tehtävää viikossa, sain tehtyä 61/50! Bilsassa tavoitemäärä on 140 tehtävää, tehtyä sain 156/140. Kemiassa en oo vielä laittanu tavoitemääriä, mutta niitäkin sain ihan kohtuu hyvin tehtyä. Mutta sitten tuntimääriin.

MAANANTAI: 4h 35min
- Fysiikkaa ja biologiaa

TIISTAI: 5h
- Fysiikkaa ja kemiaa

KESKIVIIKKO: 6h 10min
- Fysiikkaa, kemiaa ja biologiaa

TORSTAI: 4h 5min
- Fysiikkaa, kemiaa ja biologiaa

PERJANTAI: 4h
- Fysiikkaa ja biologiaa

LAUANTAI: 2h 10min
- Fysiikkaa

yht. 26 tuntia

Melko perustunnit siis, mutta viime viikkoon kun vertaa niin olen tyytyväinen! Tää on mun mielestä hyvä tahti, isompia tunteja alan pikkuhiljaa yrittämään, mutta ihan vielä en oo valmis luopumaan sosiaalisuudesta. Torstaina ja perjantaina 5h siis ei tullut täyteen kun illat meni kavereiden kanssa. Otin ne tunnit sitten lauantaina kiinni. Mut tälleen yhteenvetona; tosi hyvä perusviikko, jäi hyvä fiilis ja voin taas hyvällä motivaatiolla aloittaa ens viikon. Hyvää sunnuntai-iltaa, ja tsempit tulevaan viikkoon! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti