sunnuntai 18. maaliskuuta 2018

VIIKKOKATSAUS #11


MAANANTAI: Harjoituskoe 5h

TIISTAI: Fysiikka 3h, biologia 3h

KESKIVIIKKO: Työpäivä

TORSTAI: Työpäivä

PERJANTAI: Kemia 3h, biologia 3h

LAUANTAI: Fysiikka 3h, kemia 3h

SUNNUNTAI: Vapaapäivä

YHTEENSÄ: 23h

Ihanaa kun oon saanut taas rutiinit kuntoon! Joten ei tullu lipsuttua opiskeluissa, eikä päivät venyny kahdeksaan asti. Neljännen harjoituskokeen tein maanantaina, ja mulla oli aluksi ihan epäonnistunu fiilis. Kemia ja bilsa sujui hyvin, mutta suurimmat fysiikan tehtävä meni kokonaan nollille. Mutta kun tulokset tuli, niin tää koe on menny parhaiten tähän mennessä. Sisäänpääsyraja oli 83,25p ja mie sain pisteitä kasaan 70,5. Huomaa, että vahvuuksia on biologia ja kemia, fysiikka on joka kokeessa ollut mun suuri heikkous. Ja tietty monivalintojen nippelitieto saa myös aikaan hermostumista. :D Mutta tykkään että kehitystä on tapahtunu ja joka kokeessa oppii paljon uutta omista taidoista ja koetaktiikasta. Tein muuten tällä kertaa kokeen kotona, sillä viimeksi yliopistolla hieman häiritsi joiden tyttöjen jatkuva puhe jota jäin kuuntelemaan :D Vaikutti kyllä paljon keskittymiseen, varsinkin kun kolmoskokeessa oli vaikealukuinen aineisto.

Ensi viikolle toivon, että saan 30h luettua, mulla on hieman töitä. Oon ihan hyvin edennyt Mafyssa, nyt fysiikan kolmososio alkaa olemaan taputeltu. Bilsassa oon käyny ihmisbiologian ja siirryn vitoskurssin hommiin. Kemiassa oon tehny tavoitetehtävät ja jatkan asioiden kertailua.

Toivottavasti teilläkin on sujunut opiskelut hyvin, ja muistakaa että haku alkoi! Eli älkää unohtako tehdä sitä, hakuaika on siis 14.3.-28.3. ja se tehdään opintopolussa.

2 kommenttia:

  1. Sun viikkokatsauksien kuvat on niin ihanan harmonise värisiä ja asettelukin mielllyttää myös omaa silmää :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana, kiitos paljon! :) Tykkään kuvailla, vielä kun saisin kunnon kameran niin laatukin paranisi.

      Poista