tiistai 27. maaliskuuta 2018

VIIKKOKATSAUS #12


MAANANTAI: 3h fysiikka, 3h biologia

TIISTAI: 3h biologia, työpäivä

KESKIVIIKKO: 3h fysiikka

TORSTAI: 3h biologia, 3h kemia

PERJANTAI: 3h kemia, 3h fysiikka

LAUANTAI: Vapaapäivä

SUNNUNTAI: Työpäivä

YHTEENSÄ: 24h

Huh, pahoittelut että tämä postaus tuli näin myöhään! Sunnuntaina olin töissä ja maanantaina tein harjoituskokeen, ja sen jälkeen iski päänsärky. Mulla on niska jotenkin ennätysjumissa, ja koko ajan huimaa. Oon elänyt särkylääkkeillä ja lisäsin venyttelymääriä, enkä käytä käsille nyt isoja painoja. Pahentaa vain tilannetta, joten teen vetoja ja joogaa.
Stressi lukemisesta ei ole mulle vielä onneksi iskenyt, jotenki tuntuu että nyt sujuu, vaikka tuntimäärä ei ollut ihan kolmeakymmentä, kuten olin toivonut. Mutta mun maksimimäärä päivälle on 6h, ja kun työpäiviä on 2-3 viikossa, niin on vaikea päästä siihen, varsinkin jos haluan yhtään vapaa-aikaa.
Tässäpä tällainen pikainen päivitys, mulla on luonnoksissa mm. mun tämän hetkisistä rutiineistä ja edistymisestä mafynetissä postaukset, joten palailen niiden kanssa. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti